Nye forældre

Vi er glade for, at du kigger på vores sider og skaffer dig inspiration. Vi håber det også vil føre til, at du melder dit barn, eller børn, ind i en af vores institutioner, vores dagpleje eller ind i vores skole.

Selv om der er corona i øjeblikket, er du velkommen til at besøge vores enheder, dog kun efter aftale med enhedens leder. Under Kontakt kan du finde kontaktoplysninger på de forskellige institutioners ledere.

Under Praktisk info finder du en masse nyttig information, bl.a. busplaner og info om skolemælk.

---

AULA

Alle vores institutioner, dagplejere, SFO og skole bruger AULA, og du vil derfor, så snart dit barn er tilknyttet en enhed, blive opkoblet på AULA, hvor al skriftlig kommunikation vil foregå.

Du skal selv skaffe dit brugernavn og adgangskode. Børnehaverne, dagplejerne eller SFO/skole kan ikke se dine koder, men medarbejderne i administrationen kan hjælpe dig med at finde det frem ved dig selv.

Kort beskrevet kan du komme på AULA således:

1. Gå til aula.dk
  2. Tryk på "Log ind med UNI-Login"
  3. Tryk på "Jeg har ikke et brugernavn eller adgangskode"
  4. Log ind med dit NemID og følg vejledningen derinde

Skulle du glemme kode eller brugernavn til AULA, skal du bruge samme opskrift.

---

Herunder kan du se, hvordan du kan melde dit barn ind, alt efter hvor du ønsker at indmelde dit barn henne.

DAGTILBUD og DAGPLEJEN

Hvis du ønsker at indskrive dit barn i en af vores institutioner eller i vores dagpleje, skal du gøre det digitalt. Du er selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte institutionen, men for at lette de administrative gange, beder vi dig melde barnet ind via : https://www.borger.dk/Handlingsside?selfserviceId=089fbb51-c6b1-4aed-82…;

SFO'en i GLESBORG

Vores SFO i Glesborg kan man melde sig ind via den digitale pladsanvisning: https://www.borger.dk/familie-og-boern/Boernepasning/Skolefritidsordnin…

GLESBORG SKOLE

Ønsker du, at dit barn skal gå på Glesborg Skole, eller vil du blot høre mere eller have en rundvisning, skal du kontakte skolen direkte på tlf. 8959 2290 eller via mail glesborg-skole@norddjurs.dk, hvorefter en medarbejder eller leder vil snakke med dig. Her aftaler vi det nærmere forløb for jer. I kan blive blive vist rundt både med og uden jeres børn med, men vi forsøger at lægge besøgene efter endt skoletid, så der er så få personer på skolen som muligt.

Hvis du allerede nu ved, at Glesborg Skole lige er skolen for dit barn og dig, kan du melde dit barn ind via blanketten herunder. Blanketten skal udskrives og udfyldes og derefter enten afleveres direkte til kontoret på skolen eller via mail glesborg-skole@norddjurs.dk. Hvis dit barn samtidig med start på skolen skal starte i vores SFO, skal du benytte linket under "SFO'en i Glesborg" herover.

Skoleskemaer kan du finde under "Praktisk info".

210614 indmeldelsesblanket.pdf

Shape Created with Sketch.